מורים פרטיים במתמטיקה – מועיל או מזיק

רבים הם התלמידים אשר אינם מצליחים להשתלב בלימודי המתמטיקה. הם מוצאים את עצמם תוהים וטועים ובעצם הם ממש לא מבינים מה מצופה מהם. כי מקצוע כמו מתמטיקה הוא בהחלט לא משהו שכולם מבינים או מסתדרים אתו.

כאן נכנס הצורך בסיוע של מורים פרטיים. תלמידים רבים למעשה מתחילים לקלוט את החומר רק לאחר שהם יושבים מול מורה פרטי אחד על אחד. פתאום הם מגלים כי הסיפור הוא לא כל כך מורכב והם כן מצליחים להבין את החומרים הנלמדים. מנגד יש כאלה הסבורים כי הלימוד הפרטני לא יהיה ממש יעיל והוא גם לאר יהיה אפקטיבי.

הם מנסים להסביר את העניין בטיעונים שונים ובהסברים מלומדים כאלה ואחרים אך הם לא ממש משכנעם חייבים לומר….

הוראה פרטנית – בהתאם לרמה ולצורך של התלמיד

ברור מעבר לכל ספק כי כאשר התלמיד יושב מול מורה פרטי לצרפתית או כל מקצוע אחר, ורק הוא זה שנמצא מולו – הרי שהוא יהיה מסוגל לאתר את הקשיים של התלמיד, הוא יראה היכן ם המקומות אשר בהם הוא נתקע והוא יוכל להצביע על נקודות התורפה ועל המקומות אשר בהם הוא מתקשה. אין ספק כי כך הוא גם ידע להשקיע ולהעניק לו את ההסברים המתאימים במקומות שם הוא באמת זקוק להם.

ההצלחה מדברת בעד עצמה

המציאות מוכיחה כי התלמידים אשר אכן לומדים מתמטיקה מול המורה הפרטי מצליחים לקלוט את החומרים הנלמדים בצורה טובה הרבה יושת ולמעשה לא נדרשים יותר מידי שיעורים על מנת להעלות אותם על דרך המלך. הם פתאום מתחילים להצליח, הם מבינים את החומרים והמבחינים שלהם הופכים להיות סיפור של הצלחה.

אם יש מישהו שמנסה לשכנע אתכם כי שיעורים פרטיים הם לא משהו רלוונטי ולא נחשב כמשהו יעיל, תנו להם להתווכח עם המציאות בשטח. אפשר להיווכח בברור כי תלמידים אשר לא השקיעו בלימודים פרטיים לעומת אלו שכן השקיעו כאשר שניהם התחילו מאוצה נקודת מוצא, הצליחו להגיע לציונים טובים פי כמה וכמה ביחס לאלו שלא למדו את השיעורים הפרטיים. ברור אם כן כי שווה להשקיע בשיעורים הפרטיים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם בכל ספר חשוב שיהיו עמודים?
מספור העמודים בכל ספר הוא פרט חשוב אשר מאפשר לכל קורא להתמצא בספר. מי שקורא בכל יום כמה עמודים בספר...
קרא עוד »
נוב 26, 2019
איך לגבש צוות?
איך לגבש צוות עובדים זו שאלה שעסקים רבים מתמודדים איתה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת הקמת...
קרא עוד »
אוג 04, 2022
כיצד קורס להדרכת הורים יכול לשנות את חייכם
הורים חדשים לעתים קרובות מוצאים את עצמם בסיטואציה שאינה מוכרת להם כשאין להם מושג איך להתמודד עמה....
קרא עוד »
דצמ 11, 2021