הדפסת ספרים בכמויות קטנות – מה זה כולל ובאיזה מחיר?

אם בעבר, כל אחד שרצה להוציא ספר היה צריך להסכים לכמות גדולה של ספרים מודפסים ולא ניתן היה להתפשר על העניין, כיום יש אפשרות לבחור הדפסת ספרים בכמויות קטנות. במאמר זה נרחיב אודות היתרונות של פעולה זו, מהי כוללת ומה המחיר של שירות זה. קריאה נעימה. 

הדפסת ספרים – כל הסיבות לכמויות קטנות

קיימים אנשים רבים שמעוניינים להדפיס את הספר שלהם בכמויות קטנות וזאת על מנת לתת אותו במתנה לאנשים אהובים. אחרים, מחליטים על הדפסת ספרים בכמויות קטנות משיקולי תקציב. סיבה נוספת להדפסה מוגבלת של ספרים נובעת מחשיבה הגיונית שניתן יהיה לקבל ביקורת על הספרים ואם יהיה צורך לתקן ליקויים או דברים שהפריעו בהדפסה הראשונה. 

שירותי בית דפוס

לא כל בית דפוס מאפשר הדפסה של כמויות מצומצמות. ישנם בתי דפוס שיאמרו שהם לא מתעסקים עם הדפסה בכמות קטנה ואילו אחרים יאפשרו הדפסה של כמות מוגבלת של ספרים, אך הם ידרשו מחיר הדפסה גבוה. למעשה, רבים בוחרים להדפיס כמות גדולה של ספרים, לא משום הצורך בכמות זאת, אלא משום שהם סבורים שזה משתלם להם יותר מבחינת מחיר. 

שאלות חשובות – הדפסת ספרים בכמויות קטנות

השאלות אותן יש לברר אל מול בית הדפוס כשמעוניינים להדפיס ספרים בכמות מצומצמת הן:

  • מחיר של יחידה – חשוב לברר מהו המחיר אותו בית הדפוס גובה עבור כל הדפסה ולהשוות עם מחיר היחידה להדפסה של כמות גדולה של ספרים.
  • כריכה – תמיד יש לוודא שאותו בית דפוס בו אתם מזמינים את ההדפסה המצומצמת אינו מגביל אתכם לסוג מסוים של הדפסה או סוג מסוים של כריכה. תמיד חשוב לוודא שגם אם אתם מזמינים הדפסה של 20 יחידות, תהיה לכם אפשרות של כריכה קשה או רכה.
  • הצעת מחיר ותהליך – השאלה האחרונה אותה חשוב לברר היא האם עדיף לפנות ישירות אל בית דפוס ולנהל איתם משא ומתן על הצעת מחיר או שמא עדיף להשאיר את הכל למוציא לאור, דבר אשר יכול לחסוך הרבה זמן ואנרגיה.

מה המחיר עבור הדפסת ספרים? כאן הכל תלוי בבית דפוס בו בוחרים, כמות הספרים, כמות עמודים, סוג הכריכה, תוספת איורים, תוספת כריכה צבעונית ועוד. נכון להיום הדפסת יחידה של ספר בכריכה  ךצידע נוסף בנושא הוצאה לאור

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סימנים לרעלת הריון
בתקופת ההיריון נשים מתמודדות עם לא מעט מצבים שיכולים להשפיע עליהם, פיזית ונפשית. אחד מהמצבים הנ"ל, זה...
קרא עוד »
אפר 16, 2020
מדוע צריך לבצע תרגום מסמכים על ידי נוטריון?
נוטריון הוא אדם אשר הוזמן על ידי ממשלה או גוף כלשהו, לבצע אישור נוטריון על מסמכים. נוטריון יכול להיות...
קרא עוד »
אוק 11, 2022
רמת צפיפות בשטיחים: איך זה נמדד?
כאשר מדברים על רמת צפיפות בשטיחים מדברים על אחד מהנתונים הכי משמעותיים שיש ועל אחד מהנתונים שיכולים...
קרא עוד »
יונ 21, 2021