לשחק עם דיבור מול קהל – המדריך המלא

דיבור זה לא משחק. כן? כך כולנו חושבים וסבורים. הדיבור חייב להיות אמיתי, הוא אמור להיות אוטנטי ואין כאן בעצם כל מקום למשחק. אז כל זה נכון אך זה לא לגמרי כך.

יש הרבה מן המשחק שעשוי להשתלב עם דיבור והרבה תנועות וג'סטות עשויים לשדרג מאוד את הדיבורים במיוחד אם מדובר בדיבור מול קהל.

כי דיבור מול קהל זה לא סתם כמו כל שיחה של אחד על אחד. מדובר במשהו אחר לחלוטין. מדובר בדיבור שאמור להיות הרבה יותר דרמטי, הרבה יותר מרשים וגם כזה שיגרום לרמת הקשב של כל המאזינים לעלות. שוב גם להוביל לכך שהקהל יהיה קשוב וירצה לשמוע את הדברים.

זה בדיוק מה שאנחנו מלמדים – לשחק עם דיבור מול קהל >>>

דיבור מול קהל – זה לא משחק של סתם

אז אמרנו שכאשר מדובר בדיבור מול קהל כן מדובר בסוג של משחק אך לגמרי לא משחק של סתם. לא מדובר בסוג של הצגה או של הופעה. הדיבור חייב להיות ברמה גבוהה שמתאימה למאזינים, הוא חייב להיות בשפה נעימה ושווה לכל נפש והא גם חייב להצליח לרתק את כולם. לעיתים יאמר המרצה את אותם הדברים אך בלי שפת גוף מתאימה, בעוד שעם שפת גוף נכונה הדברים יתקבלו הרבה יותר וגם ישפיעו הרבה יותר. אין ספק כי מדובר במשהו ייחודי שכל מרצה ישמח לקבל וליהנות מזה.

היכן קונים את הכישורים לשחק דיבור מול קהל?

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. אצלינו מלמדים בדיוק את זה. דיבור מול קהל בצורה שמזכירה מאוד משחק. אך לגמרי לא מדובר כאן בהצגה. המרצה יקבל את ארגז הכלים הנדרש כדי להצליח להעביר מסרים בצורה טובה יותר, להצליח לרתק את הקהל ולהעלות במידה משמעותית את רמת הקשב. בואו ללמוד אצל שרון גדרון >>>

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לסגור עסקה? כל מה שרציתם לדעת
בקרב עסקים וארגונים רבים, המטרה העיקרית היא לסגור כמה שיותר עסקאות. בכדי להגיע לתוצאות הרצויות, חשוב...
קרא עוד »
נוב 18, 2020
תולעים ברהיטי עץ – מה הנזק האמיתי שהן גורמות?
כאשר נתקלים במשהו כמו תולעים ברהיטי עץ, צריך להבין כי הן יכולות לגרום לנזק משמעותי ביותר לרהיטים אם...
קרא עוד »
אוג 17, 2021
למי מתאימים לימודים בשוק ההון
לימודי שוק ההון מיועדים למשקיעים שרוצים להשקיע בחברה או בשוק מסוים. הם מספקים למשקיעים מידע על מצבה...
קרא עוד »
מאי 02, 2023