מה מאפיין מנהלים מצטיינים? הם לא מפסיקים ללמוד!

מנהלים מצטיינים

מדוע לדעתכם מנהלים איכותיים ומצטיינים הופכים לכאלה? מדוע הם נכס חשוב ביותר לכל חברה או ארגון? מה באמת לדעתכם עשוי להפוך מנהלים טובים למנהלים מצטיינים? האם ניקח מנהלים הזהים בתואר הלימודי, זהים בכישורים ובניסיון המקצועי נכון לאותו הזמן, מי מהם עשוי להתפתח ולהפוך למנהל יוצא מהכלל. מנהל מצטיין שיהיה מושא להערצה וקינאה בקרב מנהלים שהתחיל יחד איתו את אותה הדרך?

היתרונות של מנהלים מצטיינים?

מה הבדל בין מנהלים מצוינים לבינוניים? האם אתם מזהים בעצמכם דפוסי התנהגות וניהול המאפיינים מנהלים מצטיינים? אין כל ספק כי מנהלים מצוינים הם נכס לכל חברה או ארגון עסקי. הם מצליחים לסחוף אחריהם עובדים ומנהלים להשיג יעדים ומשימות שגורמות להם לממש את מלוא יכולותיהם וכישוריהם. בכך הם עוזרים לחברה או לארגון לעמוד ביעדים ולהמשיך לצמוח.

התרומה שלנו לפיתוח מנהלים

מהי התרומה שלנו לפיתוח והעצמה של מנהלים ועובדים? הקורסים למנהלים, הסדנאות למנהלים ולעובדים עוזרות להפוך מנהלים ועובדים טובים למצוינים. מנהלים מצטיינים שעברו אצלנו תוכניות העשרה ותוכניות ייעודיות למנהלים מצליחים לאחר מכם ליישם את הנלמד בשטח ובכך ליצור תרבות ניהולית בריאה ומשתפת. מתברר כי מנהלים מצטיינים מצליחים ליצור סביבם עובדים ומנהלים מרוצים ומאושרים.

גם מנכ"לים חייבים ללמוד ולצמוח

במאה ה- 21 העולם העסקי משתנה מרגע לרגע. התחרותיות הולכת וגוברת. המנהלים כיום בכל הדרגות מחויבים להיות מסוגלים להגיב לשינויים, הם חייבים להיות מסוגלים לפענח את מפת העסקים החדשה והמאתגרת. מנהלים בדרגות השונות או אפילו מנכ"לים בעלי הצלחות ניסיון וידע שלא מתפתחים ולומדים, לא מתעדכנים ומאמצים מתודולוגיות – יתקשו להמשיך לשרוד ולהמשיך להביא להישגים עסקיים חדשים ולאורך זמן.

מנטורינג ואימון עסקי ואישי

לא מספיק להשקיע בפיתוח מנהלים ועובדים. פעמים חשוב להשקיע בהתפתחות העצמה ולימוד שלך כמנכ"ל. אנו עושים זאת באמצעות אימון מנהלים, מנטורינג עסקי ואישי המותאם בדיוק לצרכים שלך כמנכ"ל וותיק ועציר ניסיון. מנכ"לים איכותיים ומצטיינים מתנהגים אחרת. הם מסוגלים לבצע הערכה אישית ללא פילטרים על בסיס קבוע ומודעים לכל הנושאים שיש מבחינתם לשפר.

להבין עד כמה חשובה הלמידה

הם כמנכ"לים מבינים שחובה עליהם לשפר את הדברים הטובים, להעצים את החוזקות ובו בזמן לטפל בחולשות ובחסרונות. בתהליכי האימון העסקי והמנטורינג אנו כיועצים ארגוניים מבצעים תחילה מיפוי מצב קיים ובחינה עצמית נקייה מדעות קדומות ופרדיגמות כי לכולנו מאד קשה להעריך יכולות וביצועים ברמה אובייקטיבית. זהו השלב הראשון בליווי ואימון ומנטורינג עסקי למנכ"לים.

מנהלים ומנכ"לים מצטיינים – מביאים תוצאות הרבה יותר טובות

מחקרים אחרונים בתחום מיפוי יכולות ניהול ומנהיגות גילו מנכ"לים ומנהלים מצטיינים מייצרים הרבה יותר ערך ורווחים מאשר מנהלים בינוניים. זאת ועוד, מדדו את ההבדלים ביצירת הכנסות וגילו כי המנהלים המצטיינים הביאו להגדלת מחזורי המכירות כמעט פי 2. אנו עוסקים בהעצמה פיתוח והדרכת מנהלים, מנכ"לים וכוחות מכירה להגיע למימוש טוב יותר של היכולות והכישורים. עושים זאת במסגרת תוכניות מנהלים, קורס מנהלים ייעודי, סדנאות מנהלים שמותאמות לצרכים ולעולמות התוכן של הארגון והמשתתפים.

המחברים:  עדן יצחקי ומיקי כרמלי

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לשחק עם דיבור מול קהל – המדריך המלא
דיבור זה לא משחק. כן? כך כולנו חושבים וסבורים. הדיבור חייב להיות אמיתי, הוא אמור להיות אוטנטי ואין כאן...
קרא עוד »
נוב 08, 2021
מורים פרטיים – איך מוצאים את אנשי המקצוע הטובים ביותר?
מורה פרטי יכול ''להקפיץ'' תלמיד אל המקומות הראשונים בכיתה ולשפר משמעותית את הידיעות שלו במגוון...
קרא עוד »
יונ 15, 2021
הדרך שלכם אל נכס מקסים ביפו
כבר שנים אתם חולמים לקנות דירה? חולמים על האפשרות של רכישת דירה באזור יפו אך עד היום לא יכולתם להרשות...
קרא עוד »
נוב 23, 2022