Ylearn – הדרך הטובה להציג את הקורס שלכם

קורס אונליין

הרבה מאוד צעירים וצעירות מעוניינים להירשם לקורסים אונליין. זה מאפשר ללמוד תחומי מקצוע שונים מבלי שיצטרכו לצאת מהבית, מבלי שיצטרכו להגיע לכיתה. הם יכולים להירשם לקורס וללמוד אותו באמצעות המחשב, הטאבלט, בכל יום ובכל שעה שהם רוצים.

השיטה היא מאוד פשוטה. מחפשים באינטרנט קורס מסוים בתחום אותו רוצים ללמוד, מחליטים אצל איזה מרצה, תחת איזו מסגרת לעשות את זה, נרשמים ואז מתחילים ללמוד. זה יכול להיות קורס סטטי, כלומר כזה שמורכב מהרצאות מצולמות, וזה יכול להיות קורס לייב, כזה שמועבר בזמן אמת, אז ניתן לשמוע את ההרצאות ובמקביל לקבל לשאול שאלות את המרצה. זה נעשה בסגנון שמזכיר הרצאות בכיתה, רק במקום לצאת מהבית, אפשר לשבת מול המחשב עם כוס קפה וליטול חלק בקורסים.

היום, יותר ויותר גורמים עברו לספק שירותי קורסים אונליין. זה נכון לגבי בתי ספר, מכללות, אוניברסיטאות, וכן לגבי מקומות עבודה, ארגונים, עמותות וכדומה. לכן, אנחנו, בתור מי שאמורים להציע לגולשים את הקורס שלנו, צריכים לדעת כיצד לעשות את זה, על מנת שהם יבחרו בנו ולא במתחרים שלנו.

כיצד להציע קורסים בצורה נכונה

על מנת להציע לקהל הלקוחות שלנו קורסים בצורה חכמה, עלינו להשתמש בפלטפורמה מתאימה כמו למשל Ylearn, וכמו כן, אנחנו צריכים לדעת איזה מידע לספק להם. שכן, מצד אחד, יותר מדי מידע, יכול לגרום אצלם תחושת בלבול ואי סדר, מצד שני, אנחנו חייבים לספק להם מידע מדויק, ברור, אמין וכמובן מידע שלם וכולל על סוג ואיכות הקורסים שלנו. חשוב שהגולש ידע מה בדיוק הוא יקבל במסגרת הקורס, איך הוא בנוי, למה משתלם לו ללמוד אצלנו, ועם מה הוא יוצא מהקורס.

רצוי להכין מצגת מסודרת וברורה שתציג את כל הנושאים בהם הקורס יעסוק, ולחלק כל נושא לשיעור נפרד כדי לא להעמיס יותר מדי חומר לימוד על התלמידים בשיעור אחד. כיוון שהתלמידים תופים בקורס באופן מקוון, מומלץ לפתוח את ההרצאה המצולמת עם הקדמה כללית על השיעור ולסיים אותה עם מספר משפטי סיכום – בדרך הזו התלמידים יוכלו להריץ את השיעור בצורה נוחה, ולהגיע אל התכנים הרלוונטיים להם בקלות.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חשיפת היתרונות: נחשפו לימודי נטורופתיה
לימודי נטורופתיה, למרות שלעיתים קרובות מזלזלים בהם, מציעים שפע של יתרונות המשתרעים מעבר לרפואה...
קרא עוד »
מרץ 18, 2024
המדריך המלא לגלגול ג'וינט
יותר ויותר אנשים מעשנים בשנים האחרונות ג'וינטים. בין אם הם עושים את זה להנאתם ובין אם הם עושים את זה...
קרא עוד »
ינו 08, 2020
קורס למדריכי צ'י קונג – האם למקצוע יש ביקוש?
היום ניתן למצוא כמות עצומה של קורסים, אשר מסמיכים אנשים שונים בכל ענפי התנועה. ניתן למשל למצוא כמות...
קרא עוד »
פבר 21, 2020