סירוס כלבים בזמן קורונה

בעלי כלבים רבים בוחרים שלא להגיע לוטרינרים כלל בעת ימי הקורונה. חשוב לדעת שישנו וטרינר חרום אשר יכול לענות על מלוא הצרכים הרפואיים של הכלב שלכם תוך שמירה על כל כללי משרד הבריאות. בדיוק כפי שבני אשם ממשיכים להגיע למרפאות השכונתיות ואף לבתי החולים בעת הצורך במטרה לקבל טיפול רפואי, כך גם בעלי החיים שלכם בכלל והכלבים שלכם בפרט. חשוב לדעת שניתן לסרס את הכלב גם בימי הקורונה, צרכים בריאותיים הן של בני האדם והן של בעלי החיים מוגדרים חיוניים וממשיכים לתפקד. מעבר לכך, אי הגעה לוטרינר חירום בעת הידרדרות רפואית, פציעה פיזית או שינויים בהרגלי בעלי החיים שלכם אשר באים לידי ביטוי בתנועותיהם הפיזיות או במראה החיצוני עלולה להיגרר להידרדרות רפואית של ממש.

מילוי כלל הצרכים הרפואיים של בעלי החיים שלכם גם בימי הקורונה

על כן חשוב לדעת שניתן להמשיך ולהגיע לוטרינר חרום גם בימי וירוס הקורונה. ישנם וטרינרים רבים בפריסה ארצית אשר מוכנים לקבל לקוחות לטיפול בבעלי החיים שלהם. כלל השירותים הרפואיים ממשיכים את תפקידם החשוב ומעניקים סיוע רפואי הן לבני האדם והן לבעלי החיים. אין כל סיבה לחשש מפני הגעה לוטרינר, כל כללי משרד הבריאות מיושמים בדקדוק רב על מנת לאפשר לכם ולבעלי החיים שלכם להמשיך וליהנות משירותים מקצועיים של רפואה בבעלי חיים. הליך סירוס כלבים אף הוא ממשיך גם בימי הקורונה על אף שאינו מהווה סכנה בריאותית לכלב שלכם במידה וידחה.

מגוון טיפולים רפואיים – גם סירוס כלבים

אל תהססו להגיע לוטרינר חירום אשר ישמח להעניק לבעלי החיים שלכם כל טיפול רפואי. לא אחת דחייה של הגעה לוטרינר גרמה להידרדרות, החמרה ואף חלילה למוות של בעל החיים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדק בית – למה זה חשוב?
בדק בית מהווה למעשה ביקורת על איכות המבנים. מדובר על ביקורת שמטרתה היא לשקף את תמונת המצב המדויקת...
קרא עוד »
דצמ 04, 2022
לשחק עם דיבור מול קהל – המדריך המלא
דיבור זה לא משחק. כן? כך כולנו חושבים וסבורים. הדיבור חייב להיות אמיתי, הוא אמור להיות אוטנטי ואין כאן...
קרא עוד »
נוב 08, 2021
חושבים להתחיל לגלוש? כדאי לבדוק את בית הספר הבא לגלישה
חושבים להתחיל לגלוש? מזומנים להכיר את בית הספר לגלישה שנותן לים את הכבוד ולכם את כל הכלים...
קרא עוד »
יול 03, 2021