מיכאל פוליצר – למה חשוב ללמוד את שוק ההון עם גורם אנושי

הרבה מאוד תחומים בחיינו, עברו שינויים במהלך השנים, בפרט בכל מה שקשור לתהליכי למידה. היום אנחנו יכולים ללמוד על נושאים שונים, מבלי שנצטרך, לכאורה, לפגוש מרצים או מרצות, מבלי שנצטרך לצאת מהבית ולשבת בכיתה. 

ישנם מקרים בהם זה אפשרי ונכון לפעול בצורה כזו, אך ישנם לא מעט מקרים בהם, לא רק שזה לא נכון, זו אפילו טעות לנהוג כך מאחר ואנחנו לא באמת נבין את החומר ולא נוכל לעשות בו שימוש אופטימאלי כפי שאנחנו רוצים. דוגמא לכך, זה לימודי שוק ההון. אם אנחנו רוצים להשקיע בצורה חכמה, אזי שעלינו ללמוד באופן פרונטאלי או מול מרצה אמיתי, אפילו דרך המסך. אחרת אנחנו נתקשה מאוד לעשות את זה. 

דוגמא למרצה הוא מיכאל פוליצר. מדובר על מומחה בשוק ההון שפיתח שיטות למידה שונות אשר מאפשרות לנו להכיר ולהבין את התחום בצורה מקצועית ונכונה. בעזרת מיקי פוליצר נוכל להשקיע את הכסף שלנו כפי שאנחנו רואים לנכון, ובצורה אחראית ובטוחה. 

מדוע חשוב ללמוד בצורה פרונטאלית?

ההסבר לכך הוא מאוד פשוט. לא מדובר בתחום סטנדרטי. שוק ההון הוא תחום מורכב, הכולל שימוש במספרים, מדדים ודברים אחרים שמשפיעים על תהליך הלמידה עצמו וכן על תהליך העבודה בפועל. 

לכן, אנחנו צריכים ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולדעת כיצד להשתלב בו. לשם כך, רצוי לשבת עם מרצה בכיר כמו למשל מיכאל פוליצר שיצר תוכניות למידה מתאימות. לא ללמוד את הנושא, בעזרת מאמרים, מסמכים או סרטונים סטנדרטיים. אנחנו צריכים להבין את התחום לעומק. בשביל זה יש מרצים ואנשי מקצוע שמתמחים בו. הם ידעו לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים באופן אמיתי ומדויק.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות בהדרכה לזיהוי ליקויי בנייה
התעמקות בתחום של גילוי ליקויי בנייה מגלה שכבות של מומחיות מעבר לידע ברמת השטח. בעוד שהמטרה העיקרית של...
קרא עוד »
נוב 09, 2023
מה תלמדו בקורס ניטור רעידות
כל תחום העוסק בחשמל, מכונות, ייצור ואלקטרוניקה, חייב להיות בטוח מאוד לצורך ביצוע פעולות, על מנת...
קרא עוד »
אפר 27, 2019
עורך דין שלילת רשיון נהיגה – למה לא כדאי לעבור את זה לבד?
אם הרישיון שלכם נפסל או נשלל - סימן שעברתם עבירות לא קטנות כמו למשל נהיגה תחת השפעה של סמים או אלכוהול,...
קרא עוד »
יול 27, 2021