מה לומדים בהרצאות על נומרולוגיה?

רצאות על נומרולוגיה

נומרולוגיה הוא ידע שמאפשר להסיק מסקנות על האדם באמצעות תורת המספרים והאותיות. הנומרולוגיה מזהה את תכונות האדם, אומדת את האופי שלו ועוד. המטרה של הלימודים בתחום עם ד"ר רמי שקלים היא להקנות כלים ויכולות לחזות ולנבא את העתיד של האדם. כמו כן ניתן לקבוע מהו הייעוד שלו הן ברמה האישית והן בפן המקצועי. בהרצאה לומדים איך מנתחים את השם של האדם ואת תאריך הלידה ובאמצעות נתונים אלו להסיק מסקנות על האישיות בצורה מעמיקה. האבחון הזה מזהה את הפוטנציאל של הנבדק ואת היכולות שלו להגיע להישגים בתחומים שונים.

על השיטה

השיטה מבוססת על נתוני האדם שהם תאריך הלידה והשם המלא שלו. על פי תורת האותיות והמספרים ניתן לאבחן ולנתח את היכולות האישיות של הנבדק, את התפקוד שלו בעתיד ועוד. אנשים שעומדים בפני התלבטות ולא יודעים במה לבחור ומה נכון להם לעשות בשלב הנוכחי בו הם ניצבים יפנו לנומרולוג. הלה (רמי שקלים אם תרצו) יבדוק את השם ואת תאריך הלידה, על פי הניתוח של הנתונים הללו הוא יוכל לספר לנבדק על העתיד שלו ועל הפוטנציאל הגלום בו. המסקנות שעולות עשויות ללמד את הנבדק מה נכון לו לעשות ואיזו בחירה מתאימה ליכולות שלו. כך אפשר לבחור תחום לימודים, מקצוע, מקום מגורים וכן הלאה.

לקרוא את המפה

האבחון מתבצע באמצעות קריאת המפה הנומרולוגית של הנבדק. כאמור, קריאת המפה כוללת התייחסות לתאריך הלידה ולשם המלא של הנבדק. הבודק מפענח את המפה על פי הנומרולוגיה וקובע את המסקנות שלו באזני הנבדק. המידע שמתקבל בהחלט עשוי לסייע לו לקבל החלטות ולהכיר את עצמו ואת הכוחות שלו טוב יותר.

הרצאות מעניינות בנומרולוגיה

הרצאות בתחום זה מתאימות לאנשים שמתעניינים באותיות, מספרים ובמשמעות הנסתרת שלהם, באנשים שאוהבים לנתח ולגלות את מה שעומד מאחורי הפן הגלוי, כאלו שרוצים לדעת מה טומן בחובו העתיד. הרצאות יכללו מידע רב בנושאים שונים כמו הכוחות של האותיות, השם של האדם והסביבה שלו, ההרמוניה בין שם האדם ותאריך הלידה שלו, מטריצה נומרולוגית, התאמה זוגית ועוד. מדובר על תחום מרתק שמעורר עניין בקרב רבים.

אולי יעניין אתכם לשמוע הרצאות על הגות חז"ל

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרצאות מעוררות השראה למנהלים ולעובדים
כמנהל/ת משאבי אנוש? כמנכ"ל ואו כבעלים לא פעם אתם מבקשים להזמין מרצה מקצועי שבא מעולם העסקים שיעביר...
קרא עוד »
ספט 20, 2020
לימודי שענות
לימודי שעונים מקיפים מגוון רחב של נושאים, מההיסטוריה של שמירת זמן ועד לפיזיקה של הורולוגיה. סטודנטים...
קרא עוד »
יונ 14, 2022
תובנות מפתח לחינוך באקדמיה: מה כדאי לדעת לפני שמתחילים
יציאה למסע אקדמי יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. מאמר זה נועד להאיר ארבעה עד שמונה היבטים חיוניים...
קרא עוד »
ינו 17, 2024