כל מה שצריך לדעת על פינוי מושכר

פינוי מושכר

אם ברשותכם נכס שאתם מעוניינים להשכיר אותו, כדאי שתדעו שעליכם להיות מוכנים לתסריט קיצון שבו השוכר לא ישלם את דמי השכירות החודשיים. 

בחירה קפדנית של השוכר

כשאתם עומדים לפני השכרת נכס, אל תמהרו לחתום את העסקה עם השוכר ראשון שמגיע אליכם. הרשו לעצמכם להיפגש עם כמה וכמה שוכרים פוטנציאליים עד שתרגישו שהאדם שמולכם הוא האדם המתאים לעסקה. בדקו את הרקע שלו (רשתות חברתיות זאת דרך מצוינת לתהות על קנקנו של אדם), בדקו את יכולותיו הכלכליות וחשוב ביותר, בקשו בטחונות וערבויות למקרים של אי תשלום או נזק לדירה. אשים שינסו להתחמק מלתת בטחונות או להביא ערבים צריכים לעורר את חשדכם. 

בחירה נכונה

החיים מגלגלים אנשים למקומות לא צפויים ולעתים בשל נסיבות כאלה או אחרות, ייתכן שהשוכרים שלכם לא יהיו מסוגלים לשלם לכם את דמי השכירות החודשית. אם יש בידכם ערבויות אתם יכולים קצת להירגע, אבל אם, אין עליכם להתחיל תהליך של פינוי מושכר מהשוכר ולא להמתין עד שהשוכר ימלא את הבטחותיו. הליך פינוי שוכר יכול להמשך כשנה שבמהלכה אתם מאבדים כספים. שימו לב שגם במקרה שהגשתם תביעה, תוכלו למשוך אותה חזרה, אם הגעתם להסדר עם השוכרים. 

נקיטת צעדים נגד השוכר

יש כמה דברים שאסור לכם על פי חוק לעשות כמו לנתק לשוכר את החשמל והמים אבל בהחלט רצוי להקדים ולפנות לעורך דין כדי שיתחיל את תהליך התביעה לפינוי מושכר. התהליך יתחיל בפניה לבית המשפט ולאחר מכן אם השוכר טרם התפנה מהדירה אפשר לפנות להוצאה לפועל למען ביצוע פסק הדין. חשוב לפנות לעורך דין חוזים שילווה אתכם בתהליך וינחה אתכם איך לפעול כדי למנוע נזק אפשרי לנכס. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניהול עובדים: דרכים יעילות לניהול עובדים בעסק
לא קל לנהל עסק ואף יותר מאתגר לנהל עובדים. בשנים האחרונות פותחו לא מעט מערכות שעשויות לסייע לבעלי...
קרא עוד »
ספט 29, 2020
כמה עולים חומרים למדפסת תלת מימד?
חומרים למדפסת תלת מימד הם בדרך כלל לא יקרים בהשוואה לחומרי הדפסת תלת מימד אחרים. עם זאת, חשוב לציין...
קרא עוד »
דצמ 21, 2022
בריכה לגינה, למרפסת ולחצר הפרטית 
ישראל היא לא בדיוק דנמרק. ישראל לא מאופיינת במדשאות ירוקות, אגמים קפואים בחורף ועוד. ישראל היא מדינה...
קרא עוד »
אוג 09, 2022