האם אפשר לחנך חתולים

שלא כמו אצל כלבים וחיות בית אחרות, חתולים אגואיסטים באופן מובהק יותר מהשאר. חתולים איתם משאירים אם רצונם בתוכם אלא מוציאים אותו החוצה על ידי פעולות פסיביות שלפעמים יכולות לגרום נזק ועל כך, יש לתת את הדעת ולחנכם בצורה שונה.

האם אפשר לחנך חתולים? |

כמו כל דבר בחיים, כך גם חתולים, יכולים לקבל חינוך מסוים מבני האדם. מכיוון שהחתול הוא אגואיסט ואינו מוכן לדחות סיפוקים כאלה ואחרים, אופן הטיפול והחינוך שלו עשוי להיות מייגע ולא תמיד יצא לפועל בדיוק כמו שאתם תרצו.

כיצד לחנך חתולים? |

חתולים יכולים ללמוד להגיב לרמז קולי ולנהל את דרככם. (ה – ASPCA מציין שאתם יכולים להשתמש במיומנות זו, כדי להכניס את החתול שלכם למקרה שהוא יתחמק במפתיע). שלב זה שבו תרצו ללמוד כיצד לאמן חתול, מתחיל ברעש ברור לפני האכלה

חיית המחמד שלכם תלמד לקשר את הרעש הזה למשהו חיובי (אוכל) ובסופו של דבר, יגיע אליכם כשהוא ישמע אותו. לאחר מכן, עודדו התנהגות זו מחוץ לזמני האכלה הרגילים. התחילו ממרחקים קצרים. כדי להתחיל חינוך נכון, מומלץ להתייעץ עם וטרינר מקצועי שיוכל לסייע בכל הנוגע להתנהלות נכונה עם חתולים וחיות מחמד – בלינק הזה ניתן למצוא פרטים על וטרינר מומלץ.

אילוף חתול על ידי רעש מסוים |

רגע לפני שאתם רוצים להביא לחתול שלכם לאכול, תעשו את הרעש המסוים אך הקבוע, בו תרצו להשתמש להמשך, על מנת לקרוא לו לאכול. השתמשו בלחצן שלכם כשהחתול מגיע, ואז תגמלו לחיית המחמד שלכם בפינוק.

עם הזמן, התקשרו לחתול בצליל המיוחד אותו קבעתם – ממרחקים ארוכים יותר. ה – ASPCA ממליץ על עד שני "אימוני חתולים" ביום, במשך חמש דקות או פחות, במהלכם כדאי לחזור על ההתנהגות זו עד 20 פעמים.

לחנך חתול לעשות בשירותים יש דבר כזה? |

הכשרת חתול לשימוש בשירותים בהחלט דורשת קצת עבודה, אך חשבו על היתרונות: תוכלו לחסוך במלטה ותיהנו מבית נקי יותר. ראשית, הניחו ארגז מלטה בצמוד לשירותים ואז, קירבו אותו בהדרגה לראש המושב – יתכן שתזדקקו לצואה, כדי להקל את התהליך על החתול.

ברגע שחיית המחמד שלכם תתרגל להשתמש בארגז מלטה על גבי האסלה, מעבר לקופסת אשפה מיוחדת שמתאימה לאסלה עצמה תהיה מעולה עבורה.

כדי לשמור על בריאות חתולכם, מומלץ לפנות אל וטרינר 24 שעות בתל אביב כדי להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רשתות חברתיות שכדאי לפרסם בהן בשנת 2023
פרסום ברשתות החברתיות הפך נפוץ מאוד בשנים האחרונות. למעשה הוא תופס נתח משמעותי בתוכניות פרסום רבות...
קרא עוד »
אוג 12, 2022
האם אפשר ללמוד QA מהבית?
אתם לא צריכים להיות נוכחים בכיתה פיזית כדי ללמוד QA. אפשר למצוא כמות גדולה של קורסים בתחום בדיקת...
קרא עוד »
אוק 20, 2021
חברות שרתים וירטואליים מומלצות
אתרי האינטרנט מאוחסנים כיום באמצעות חברת שרתים וירטואליים. כיצד לבחור את החברה המובילה בתחום? ובכן,...
קרא עוד »
יונ 29, 2020