איך למצוא מאמן קרב מגע?

קרב מגע היא מערכת הגנה עצמית שפותחה על ידי אימי ליכטנפלד בתחילת המאה ה-20. זה לימד את הצבא הישראלי ואזרחים להתגונן מפני תוקפים חמושים ולא חמושים. מאמני קרב מגע מאומנים במיומנויות ספציפיות כמו לחימה, הגנה עצמית והגנה על סכינים. הם גם מאומנים בסוגים שונים של כלי נשק כמו סכינים, רובים, מקלות וכלי נשק מאולתרים אחרים. מאמני קרב מגע אחראים ללמד את הקרב מגע לסטודנטים בשיטות שונות כמו סמינרים או סדנאות. כמו כן, עליהם לוודא שהתלמידים מבינים את הטכניקות כדי שיוכלו להשתמש בהן ביעילות בכל מצב. 

הירשמו לחוג קרב מגע בכפר סבא >>>

היכן הכול התחיל?

במאה ה-20, אימי ליכטנפלד, לוחם ב"הגנה", פיתח את הקרב מגע כטכניקה להגנה מפני תוקפים חמושים ולא חמושים. הוא יישם אותו בהכשרת חיילים ואזרחים ישראלים כדי להתגונן מפני התקפות רחוב. בצורת יד קצרה זה מכונה לפעמים "קרב מגע". הטכניקות הנלמדות בקרב מגע משמשים משתתפים בתחומים רבים. קרב מגע היא מערכת הגנה עצמית ולחימה המיועדת לאזרחים. הנחת היסוד המרכזית שלו היא שההגנה הטובה ביותר נגד תוקף היא להיות מסוגלים לברוח מהטווח המיידי שלו כדי שלא יוכלו להגיע למגן. קרב מגע מפעיל תנועות אינסטינקטיביות, כגון חבטה או נעילות מפרקים, שקשה להתגונן מפניהם באמצעות מחשבה מודעת. 

איך לבחור מאמן קרב מגע?

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מאמן קרב מגע. הם כוללים את סוג ההכשרה שהם מציעים, הניסיון שלהם ומספר התלמידים שהם מלמדים. מכיוון שקרב מגע היא אומנות לחימה עם התמקדות בהגנה עצמית ואין לה תוכנית לימודים מוגדרת, חשוב למצוא מישהו שיוכל ללמד אותך את מה שאתה צריך לדעת. אתה רוצה מישהו שיוכל לעזור לך לפתח את הכישורים שלך ולעדכן אותם בטכניקות העדכניות ביותר בתחום. אתה גם רוצה מישהו שיש לו ניסיון ללמד אנשים איך להגן על עצמם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
3 הרצאות מומלצות לאנשי חינוך
נשי חינוך הם ללא ספק אנשים העוסקים במקצוע חשוב מאוד. אנשי החינוך הן בתחום הפורמלי והן בתחום הבלתי...
קרא עוד »
אפר 12, 2022
עורך דין שלילת רשיון נהיגה – למה לא כדאי לעבור את זה לבד?
אם הרישיון שלכם נפסל או נשלל - סימן שעברתם עבירות לא קטנות כמו למשל נהיגה תחת השפעה של סמים או אלכוהול,...
קרא עוד »
יול 27, 2021
קורס על שוק ההון
לשוק ההון יש אופי מאוד דינמי. זהו המגזר הדינמי ביותר במשק ונמצא בתנופה מתמדת. זה גם תחום שראינו שינוי...
קרא עוד »
אוג 12, 2022