איך להפוך ליועץ כלכלי

קורס ייעוץ משכנתא

בשנים האחרונות הדרישה ליועצים כלכליים גואה וזאת משום ההכרה שיועצים פיננסיים אכן מצליחים לשנות את חייהם של משפחות, יחידים ועסקים בכל הנוגע אל ניהול כלכלי נכון. כל אלו מובילים רבים להחליט ללמוד את תחום הייעוץ הכלכלי. אז איך להפוך ליועץ כלכלי? התחילו לקרוא

כללי ברזל – לומדים יועץ כלכלי

  1. בחירת מוסד לימודים – בוחרים במכללה או באוניברסיטה מוכרת אשר מציעה קורס יועצים ומאמנים כלכליים כחלק מלימודי התעודה שלה. תמיד חשוב לברר מהו משך הקורס, האם הוא מוצע במתכונת בוקר או ערב, מיהם המרצים אשר מעבירים את תכניו והיכן אותו מוסד לימודי קרוב למקום המגורים או העבודה שלכם.
  2. תכנים – תמיד יש לוודא שהתכנים המוצעים על ידי אותה מוסד לימודי אכן כוללים את מבואות החובה הבסיסיים ואת הכלים החשובים לכל יועץ כלכלי, כמו למשל בסיס בכלכלה התנהגותית, כל הקשור אל משכנתא, ייעוץ לעצמאים, המשמעות של שיקום כלכלי לאחר שיודעים איך לצאת מהמינוס, ניתוח מצב כלכלי, תכנון כלכלי ועוד.  
  3. האיזון הנכון – פרקטיקה לצד תיאוריה. תמיד חשוב לבחור קורס ייעוץ כלכלי אשר מאפשר לסטודנטים שלו שילוב של סימולציות המשקפות מקרי בוחן אמיתיים אל מול חומר עיוני. שילוב נכון של פרקטיקה ותיאוריה הם הנוסחה המנצחת.
  4. מיתוג ושיווק עצמי – תמיד חשוב לוודא שאותו מוסד לימודי אליו אתם מתכננים להירשם יעזור לכם גם בכל הקשור אל יישום מה שלמדתם בקורס, בפועל וזאת על ידי שהוא יספק לכם כלים שונים לשיווק עצמי וסדנת מכירות.
  5. תעודה – יועץ כלכלי עם תעודה מחברה ו/או אוניברסיטה מוכרות, כמו למשל אוניברסיטת בר אילן ומכון פילת, הוא יועץ מקצועי עליו ניתן להתבסס.

כעת, כל שנותר לעשות הוא לתלות את התעודה ולקבל את פניהם של הלקוחות הראשונים בחיוך רחב. בהצלחה!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרגום צרפתית
תרגום שפות הינו מקצוע מיוחד ומאתגר במיוחד. לכל שפה יש את המונחים, ההגהות והביטויים היחודיים לה ובכל...
קרא עוד »
מרץ 03, 2020
איך להכין את הבית לקראת הגעת הכלב?
אנשים רבים אשר בוחרים להכניס כלב לביתם לראשונה בחייהם לא יודעים כיצד עליהם לארגן את סביבת ביתם לקראת...
קרא עוד »
אפר 15, 2020
אבקות חלבון מי גבינה – למה הם מועילים
כיום אבקות חלבון מי גבינה נחשבות לתוסף מאוד נפוץ ומדובר בבחירה נפוצה עבור אנשים שיהיו מעוניינים...
קרא עוד »
יונ 08, 2021