איך לסגור עסקה? כל מה שרציתם לדעת

בקרב עסקים וארגונים רבים, המטרה העיקרית היא לסגור כמה שיותר עסקאות. בכדי להגיע לתוצאות הרצויות, חשוב ללמוד, לחקור ולדעת את כל מה שניתן על עסקאות. ככלל, ישנן חברות העוסקות ומסייעות לארגונים, להגיע לתוצאות המיוחלות, שכן קיימות שיטות בדוקות לעשות זאת, כל ארגון וצרכיו הוא. 

לא לפחד מהלקוח

תתפלאו, אבל גם לאנשי מכירות מנוסים, יש לא מעט פחדים וחששות. ממה? מהתנגדות של הלקוח, סרבנות, מהחשש שלא ירצה כלל לרכוש את המוצר, ומחשש נוסף, שיביע אי אמון במוכר. מדובר בתורה שלמה שחשוב ללמוד אותה, את אסטרטגיות המכירה הטובות ביותר בעבור העסק, ופילוח מדויק של קהל היעד. הלקוח תמיד יחפש את הערך המוסף. והיה ואיש המכירות ידבר יותר מידיי, הוא יכול ליצור אי אמון אצל הלקוח. הדיבור חייב להיות מדוד, ותכליתי, ויש לאפשר ללקוחות להיות כמה שיותר אקטיביים בהליך המכירה.

תנו ללקוחות את מה שהם מחפשים

בעת המכירה, יש להעניק ללקוח את התחושה שהוא מבצע את העסקה הטובה ביותר עבורו. הן מבחינת המחיר, מתן אחריות על המוצר, יש לאפשר לו תנאי תשלום נוחים, הספקה מהירה של המוצר וגם לאפשר לו על פי חוק הגנת הצרכן, להחזיר את המוצר באם איננו מעוניין בו.

הנחה נוספת כבונוס

אין לתמחר את מחיר העסקה מראש במחיר ההנחה. תמיד ניתן להציע ללקוח מראש הנחה ראשונית על המוצר, ואם מזהים שהוא עומד לסגור את העסקה, להציע אף הנחה נוספת. חשוב לפנות מול הלקוח אל הממונה על איש המכירות.

פסיכולוגיה

איש מכירות טוב, צריך לקלוט את הניואנסים הכי קטנים, להבין ולזהות מי הלקוח שעומד מולו, לנסות לקרוא את תנועות הגוף, הלך הרוח, ובכך לצבור יתרון אסטרטגי ולהצליח בכמה שיותר עסקאות.

מוזמנים ללמוד אצלנו איך למכור בצורה הטובה ביותר – סדנאות מכירה אלרו.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מורים לפסנתר
יש הרבה מורים לפסנתר בארצנו. יש להם רמות שונות של מיומנות ומומחיות. חלקם טובים מאוד בללמד תלמידים...
קרא עוד »
יונ 21, 2022
קוראי הליבה של ספרות מסוכמת
בעידן המידע, סיכומי ספרים משמשים מגדלור לאלו שמנווטים בערפל הצפוף של נתונים. התובנות הדחוסות הללו...
קרא עוד »
נוב 12, 2023
לקראת בחינה? זקוקים לתגבור?
מעטים האנשים אשר לא רוצים להצליח בחיים ולהגיע להישגים. לכן עולה השאלה מה היא נוסחת הקסם בשביל להצליח...
קרא עוד »
מרץ 26, 2019