אימון ביתי: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על כושר בבית

אימון ביתי

ימים לא פשוטים עוברים על תושבי ישראל, ולו בשל התפרצות נגיף הקורונה. ההגבלות מחמירות מיום ליום, ורבים נמצאים בבתים, לא יוצאים להתאמן בפארקים או בחדרי הכושר. עם זאת, יש לא מעט דרכים לבצע אימונים ביתיים יעילים, זאת הודות לכמה מוצרי כושר חיוניים. ריכזנו בעבורכם את כל המידע בנושא.

אופני כושר – מגוון יתרונות במכשיר אחד

חברות רבות לציוד ספורט, מפעילות בימים אלו מערך משלוחים, כך שבהחלט ניתן להזמין את הציוד הנחוץ לכם לאימונים, ופה דווקא נרצה להמליץ על אופני כושר, משום שמדובר במכשיר שמאפשר לבצע אימונים אירוביים, שומר על יציבה נכונה ומחזק את שריר הגוף, לרבות שרירי הרגליים והבטן. ניכר כי יותר ויותר אנשים רוכשים אופני כושר, ולא בכדי, שכן זהו מכשיר אידיאלי עבור רבים, והוא מתאים לכמה וכמה רמות כושר, ואפילו לילדים.

משקולות יד

משקולות יד קטנות הן פריט חובה עבור כל מי שמעוניין להתאמן בבית, כשניתן לרכוש משקולות בכמה משקלים שונים, וזאת בהתאם לרמת הקושי הרצויה. באמצעות משקולות היד תוכלו לבצע תרגילים מסוגים שונים, החל מתרגילים לחיזוק שרירי הידיים, ועד לתרגילי בטן, כשכמובן היצע התרגילים הוא מגוון ורחב במיוחד.

מזרן אימונים

מוצר חשוב וחיוני עבור אימונים ביתיים הוא מזרן אימונים מקצועי, שיאפשר לכם לבצע תרגילים בישיבה ובשכיבה, מבלי שתצטרכו לבצע אותם ישירות על הרצפה. כמו כן הוא אידיאלי עבור אימוני פילאטיס, יוגה ומדיטציה.

מדרגת אימון

אם אין לכם מדרגות בבית, ואם אתם מתביישים להתאמן בחדר המדרגות, הרי שמדרגת אימון עשויה להיות פריט מעולה עבורכם. אימוני מדרגות נחשבים לאימונים מצוינים ויעילים, הם תורמים להעלאת הדופק (ובכך משפרים סיבולת לב ריאה), והם מחזקים את שרירי הרגליים. כמו כן, הם מאפשרים לבצע מגוון רחב של תרגילים שונים.

השהות הממושכת בבית יכולה להוביל להיעדר תנועה ופעילות גופנית, ועל כן חשוב להקפיד להניע את הגוף ולבצע אימונים ביתיים. תוכלו להיעזר בסרטוני אימון מיוטיוב, או לחלופין לקבוע אימונים עם מאמנים מקצועיים באמצעות "זום". כך או כך, חשוב להניע את הגוף בתקופה זו ולבצע פעילות גופנית, גם אם הפעילות כולה מתקיימת בין כתלי הבית.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על קאנה קורסו
מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם כלב גזעי? בסופו של דבר, עד היום זה מעולם לא קרה? אם כך, טבעי שעכשיו, כשאתם...
קרא עוד »
נוב 16, 2022
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב – כמה זה יעלה לי
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב הופכים יותר ויותר פופולריים במקום העבודה. הם מאפשרים לחברות לארח את...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
טיפול בתאונות עבודה: צעדים יזומים ופעולות מתקנות
תאונות עבודה יכולות לקרות בכל ענף, בכל עת, מה שמוביל להשלכות משמעותיות הן על העובדים המעורבים והן על...
קרא עוד »
יול 31, 2023