דרושים הייטק – איך להשתלב בתחום הדרוש ביותר

הייטק מורכב ממגוון רחב של תפקידים שונים המצריכים הכשרות שונות. התחום מאוד דינמי ובמהלך שנה קלנדרית יכולים לצוץ שינויים רבים בנוגע לביקוש לעבודה כזו או אחרת. ברבעון אחד לפתע יהיה ביקוש רב יותר למפתחי WEB או devops engineer וברבעון אחר המשרה המובילה יכולה להיות זו של מפתחי UI/UX בכלל. ישנם מגוון תחומים שגם בשנים האחרונות צפויה להם דרישה רבה לתפקיד אולם לא משנה המשרה שתבחרו אלא הניסיון שלכם, ההכשרות המקצועיות והאופן שבו אתם מציגים את עצמכם.

האם כל אחד יכול לעבוד בהייטק?

העבודה בהייטק הינה סיזיפית, דורשת בדרך כלל משמרות של המון שעות וגם אם אתם מוצאים עבודה של 10-12 שעות ביום הדרישות הן הרבה מעבר לתפוקה בשעות העבודה. אתם נמצאים בסביבה דינמית משתנה שייתכן מאוד שהעובדים שיושבים לידכם לא יהיו שם למחרת. תצטרכו ללמוד כל הזמן ולשדרג את ההכשרות שלכם, להיות בבקרה על שדרוגים ושינויים בתחום שבו אתם עוסקים ועוד. לעתים העבודה תדרוש מכם גם עבודה תחת לחץ. כל זה עוד לפני שהזכרנו את החשיבות של היכולות המקצועיות שלכם. 

האם ניתן להשתלב בתחום עם דרישה גבוהה ללא ניסיון?

אם סיימתם עכשיו לימודים שהפכו אתכם לאיש מקצוע בהגדרה כלשהי העשויה להתאים למשרת הייטק אבל אין לכם עדיין ניסיון בתחום זה בסדר גמור. בשל הביקוש הרב שיש בתחום דרושים הייטק למשרות מסוימות, חברות הייטק אפילו מבטיחות עבודה במהלך הלימודים לתלמידים כדי להבטיח שאלה יבואו לעבוד אתם. כמובן שהניסיון יתרום לכם לביצוע העבודה בצורה הטובה יותר והתמודדות עם כל מה שמסביב וכמובן לשכר שלכם אולם זה מהתחומים הבודדים שבהם העבודה היא כמעט מובטחת לכם עם סיום הלימודים.

לסיכום; תוכלו להתקבל ולהשתלב במשרות שונות בהייטק לאחר סיום הלימודים שלכם. רק תצטרכו להכין קורות חיים מסודרים ולהציג היטב את ההכשרות המקצועיות שלכם. אם יש לכם ניסיון בתחום תוכלו לציין זאת בראיון האישי ובקורות החיים שלכם ולהגדיל את הסיכוי שלכם להתקבל לתפקיד.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות חיוניות על מתנות אישיות לעובדים
בנוף התרבות הארגונית, פעולת הענקת מתנות אישיות לעובדים היא מחווה בעלת ניואנסים שיש לה משקל משמעותי...
קרא עוד »
אפר 24, 2024
חברות ללימודי פסיכומטרי – אתן חייבות שיהיה לכן ספק אינטרנט איכותי וטוב
אם אתם מנהלים חברה ללימודי פסיכומטרי, אתם בוודאי משתמשים ברשת האינטרנט. שימוש כזה, בתור אחד מרכיבי...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
קורס הפקת אירועים – כל הסיבות לקחת אחד
אם אתם מחפשים ללמוד ולגדול ללא הרף: קורס הפקת אירועים יכול להיות המקום בו תכירו כישורי ארגון חיוניים...
קרא עוד »
יול 12, 2023