איך לבחור מצעים זוגיים למיטה גדולה?

מצעים זוגיים למיטה גדולה

רוצים לרענן את מבחר המצעים שברשותכם? ובכן, טוב לדעת שכיום יש מגוון רחב של מצעים מסוגים שונים, החל מעיצובים ייחודיים ועד למצעים מבדים יוקרתיים ונעימים. אבל איך יודעים כיצד לבחור את סט המצעים המושלם? אספנו בעבורכם כמה טיפים חשובים. אז… שנתחיל?

מצד אחד פונקציונלי, מצד שני דקורטיבי

ראשית נציין כי למצעים יש שימוש פונקציונלי והוא לשמור על המזרן ולכסות אותו, וכמובן הם מאפשרים לשמור על ההיגיינה האישית (זאת בהנחה ואתם מחליפים מצעים מידי שבוע). נוסף על כך, כיום יש מבחר מצעים זוגיים לבחירה, ביניהם תמצאו מצעים בעיצובים דקורטיביים ייחודיים שתורמים לנראות החלל ולעיצוב חדר השינה באופן ניכר, על כך נפרט בהמשך.

חשוב לומר כי יש כמה וכמה גדלים של מיטות זוגיות, ומלבד הגודל הסטנדרטי, יש מיטות קווין סייז וקינג סייז, וכמובן גם מיטות וחצי. לכן, הדבר הראשון שיש לוודא בטרם הרכישה הוא גודל המזרן, ובהתאם לכך לרכוש את סט המצעים.

אל תתפשרו על איכות הבד

בין אם תבחרו במצעי סאטן או מצעי כותנה – אל תתפשרו על איכות הבד ובחרו בבדים שנוחים ונעימים לכם, וכמובן, מצעים שישמרו על צבעם ואיכותם גם אחרי מספר כביסות. שימו לב להרכב הבד ולצפיפות החוטים בטרם הרכישה, כשרצוי לרכוש מצעים בצפיפות גבוהה ולהקפיד שאחוזי הכותנה בהרכב הבד יהיו גבוהים.

העיצוב לא פחות חשוב

נכון, חשוב לרכוש מצעים איכותיים מבדים נעימים ובגדול הנכון, ועם זאת, מוטב לבחור במצעים מעוצבים ודקורטיביים, המתאימים לקו העיצובי של חדר השינה. יש לא מעט סגנונות עיצוב ייחודיים, ובהחלט ניתן למצוא מצעים בעיצובים מרהיבים, זאת לצד עיצובים גנריים או פשוטים יחסית. אם חדר השינה מעוצב באופן מינימליסטי, תוכלו להשקיע במצעים מעוצבים ומלאי אלמנטים. אם חדר השינה עמוס בפריטים דקורטיביים – מוטב שתבחרו מצעים בעיצוב קלאסי או ניטראלי.

כיום, יש מגוון רחב של מצעים, בין אם תבחרו בעיצובים מינימליסטיים ובין אם לא. חשוב לרכוש מצעים איכותיים שמתאימים לקו העיצובי של החלל ולגודל המזרן. הקפידו להחליף מצעים מידי שבוע ולכבס את הבדים בהתאם להוראות היצרן. תתחדשו!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה לומדים איך לנקות בסנפלינג
שימוש בסנפלינג לצורך ניקוי יעדים גבוהים הוא שיטה חדשנית בעלת יתרונות רבים. בעזרת כבלים קל להגיע...
קרא עוד »
ספט 29, 2021
בחינת מתא״ם ותנאים מיוחדים לבחינה
אם אתם רוצים לגשת אל לימודי תואר שני בפסיכולוגיה אזי בחינת מתא״ם זוהי הבחינה שתצטרכו לקחת בחשבון....
קרא עוד »
פבר 13, 2019
3 הרצאות מומלצות לאנשי חינוך
נשי חינוך הם ללא ספק אנשים העוסקים במקצוע חשוב מאוד. אנשי החינוך הן בתחום הפורמלי והן בתחום הבלתי...
קרא עוד »
אפר 12, 2022