חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה

חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה

למקומות עבודה גדולים או מוסדות מגיעים בכל יום הרבה מאד אנשים חלקם עובדים במקום זה ומגיעים בכל יום ומקצתם הם אנשים אקראיים שמגיעים אחת לתקופה. במקומות הללו יש לנקוט משנה זהירות ולהזמין חיטוי נגד קורונה למבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה וזאת כאמצעי הגנה מקסימלי על כל הציבור.

חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה

כאשר מדובר בכמות כה גדולה של אנשים, אין כל אפשרות לדעת אם מישהו מהם חולה כעת, אם יש לו סימפטומים שמעידים על כך או לא, אם מישהו אמור להיות בבידוד או שהה ליד חולה מאומת. יכול גם להיות שיגיע למקום זה אדם ששב לא מכבר מחו"ל והוא נושא את המחלה, או היה אמור להיכנס לבידוד ולא פעל כך.

כאשר חלק מהציבור אינו צייתן מתגלגלת שוב ושוב הדבקה המונית וקשה מאד לצאת מהלופ הזה. לכן מבצעים פעולות מניעה אשר ינטרלו ככל האפשר זיהומים וחיידקים שעלולים לפגוע בקהל שמגיע למקום זה. חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה יוצר שקט נפשי לכל מנהלי ובאי המקום לאור ההקפדה על הריסוס.

שיטת החיטוי במקומות ציבוריים

חיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה מתבצע בכמה שלבים. מרססים את כל המרחב הכולל את האולמות הגדולים, אולמות ההמתנה, החדרים של העובדים, מטבחים, שירותים, מרפסת וכל שטח נוסף אשר משויך למוסד זה. לאחר מכן מבצעים חיטוי ידני של כל אחד מהרהיטים, שולחנות, כיסאות, מעקה אחיזה במעלה המדרגות וכל מכשור שקיים שם.

בנוסף לכך מחטאים ומקים את פתחי האוורור של המזגנים, תעלות מיזוג האוויר וחללים פתוחים כדי שהאוויר החוזר לא יפגע במבקרים לאו העובדה שיש בו זיהום או חיידקים שעלולים להיות גם חיידקי קורונה בחיטוי מבנים ציבוריים ומוסדות מקורונה.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוכנית אוגנדה – עובדות חשובות
תוכנית אוגנדה הייתה בעצם ההצעה הבריטית במזרח אפריקה, באזור שהיה בשליטה בריטית. התכנית הזו עוררה מתח...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021
כמה עולה קורס תפירה למתחילים
חולמים להתחיל לעסוק באופן מקצועי בתפירה, אך תוהים כמה עולה קורס תפירה למתחילים, כך שתוכלו להתחיל לצאת...
קרא עוד »
פבר 10, 2021
אימוני כושר אישיים
אימוני כושר אישיים הם ענף צומח. זה הופך פופולרי יותר וימשיך לגדול בעתיד. אימוני כושר אישיים הם תחום...
קרא עוד »
אוג 16, 2022