חוגים קצת שונים: קורס פיתוח משחקי מחשב לילדים

חוגים – כל ילד מבקש להירשם. יש ילדים שמתאים להם ללמוד ציור, אחרים מחברים לתחום הנגינה או השירה. ויש ילדים שמתאים להם חוג קצת שונה. כן, בשנים בהן יש לתוכנות המחשב ולעולם הדיגיטלי נוכחות תוססת כל כך בחיים שלנו, המדע הזה עשוי להיות מתאים גם לילדים. הללו עשויים לאהוב את הלמידה הזו ולהתחבר לממשקים ותהליכי הפיתוח.

מה לומדים בחוגי הפיתוח?

קורס פיתוח אפליקציות לנוער הוא חוג שמותאם לרמה וליכולות של הילדים. בקורסים אלו לומדים הילדים להכיר את עולם הפיתוח ברמה שמתאימה ליכולות שלהם. לכל קורס יש סילבוס מיוחד בו ניתן לראות מהם התכנים שהילד עתיד ללמוד בקורס. וכך להבין האם הקורס יכול להתאים לילד. ההורים יבחנו את הסילבוס וגם הילד בעצמו יוכל להתרשם ממנו על מנת להסיק מסקנות בדבר התאמה שלו לקורס המדובר.

מהי התועלת בלמידה כזו?

כולנו מבינים שלימודי פיתוח משחקים בגיל הילדות לא נועדו להוציא לאוויר העולם משחקים לשיווק להמונים. אז מהי התועלת של הלימודים הללו? ראשית יש כאן ניצול של הזמן של הילד. הילד הזה שאוהב כל כך את המחשב ואת המשחקים המגוונים יכול להפוך ליצרן מדיה, במקום להמשיך לצרוך את המשחקים הללו ללא הפסקה. כי ביננו, שעות ארוכות של משחק לא תורמות מאומה לילד שלנו. ואילו פיתוח יכולות אישיות והיכרות עם עולם הפיתוח מקנה לילד יכולות חשובות. כאלו שיוכלו ללוות אותו בהמשך ולהקנות לו כלים חשובים לחיים.

הסיפוק וההנאה

אי אפשר להשוות בין הנאה של ילד שמשחק לבין סיפוק וקורת רוח שיש לילד שמייצר משחקי מחשב. ילד יצרן הוא ילד שהביטחון העצמי שלו נוסק מעלה. הוא גאה להציג את המשחקים שהוא פיתח לחברים, ועוקב בעונג אחרי ההתפעלות מהפיתוח שלו. סיפוק הוא רגש עוצמתי ביותר שמעצים את הילד ונותן לו כל כך הרבה אנרגיות ליצור עוד המון דברים טובים. ולא רק בתחום הפיתוח והמשחק. אז הורים שמעוניינים לשלוח את הילד שלהם לחוג מיוחד ולא שגרתי מוזמנים לברר על קורס פיתוח משחקי מחשב לילדים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס הורות
בקורס זה נסקור את היסודות של גידול ילדים. ילד הוא אדם שצריך לטפח אותו. הוא/היא זקוקים לחיבה, אהבה...
קרא עוד »
ספט 12, 2022
נוכחות הכל של שליטה: חשיפת מבוך הניהול האוניברסלי
ניהול הוא לא רק מונח ארגוני; זהו מושג רב מימדי שמחלחל לכל היבט של החוויה האנושית. בעוד שניהול מסורתי...
קרא עוד »
אוק 05, 2023
Ylearn – הדרך הטובה להציג את הקורס שלכם
הרבה מאוד צעירים וצעירות מעוניינים להירשם לקורסים אונליין. זה מאפשר ללמוד תחומי מקצוע שונים...
קרא עוד »
מרץ 31, 2020