קייטרינג לאירועים קטנים – אוכל ברמה גבוהה!

גם אם אתם מתכננים בסך הכל רק אירוע חברה קטן, או ארוחת חג משפחתי, האוכל צריך להיות טעים, קל לאכילה ולמלא את הבטן מבלי להכניס אותכם ואת האורחים לתרדמה, ולעשות הכל מבלי לחרוג מהתקציב.

כיום שוק הקייטרינג לאירועים קטנים יכול להציע עבורכם מגוון אפשרויות ממנו תוכלו לבחור את סגנון האוכל המתאים לכם ביותר. ראו כאן קייטרינג לאירועים קטנים קאנאפס!

קייטרינג לאירועים קטנים בסגנון ים תיכוני

אוכל ים תיכוני יכול להיות קליל ומרענן, אבל עדיין ממלא. מטבח ממוקד ירקות זה משתמש בהרבה מיץ לימון, שמן זית ופטרוזיליה כדי לספק טעם לסלטים, מנות אורז ודגנים, בשרים ועוד. בנוסף, האוכל מתאים להכנת קייטרינג בסגנון מזנון או לקייטרינג בארוחות חג.

קייטרינג לאירועים קטנים בסגנון יפני

אוכל אסייתי תמיד היה אופציה פופולרית עבור קייטרינג באירועי חברה. אולי אינכם חושבים על סושי כעל אפשרות מושכת באופן אוניברסלי במהלך אירוע זה או אחר, אבל המטבח הזה מציע הרבה יותר מסתם ניגירי או סשימי. חברות קייטרינג יפניות יציעו כנראה גם קערות אורז עם אפשרויות חלבון שונות, אטריות, מרקים וסלטים.

קייטרינג בסגנון אוכל דרומי

קלאסיקות דרומיות כמו ברביקיו ועוף מטוגן אולי לא עומדות בקריטריונים של אוכל קל או נקי, אבל הם טעימים. ככל שיותר חברות קייטרינג מתנסות במטבח הזה, נעשה קל יותר למצוא פריטים המתאימים לארוחות ארגוניות או קייטרינג לאירועים קטנים ומשפחתיים, כולל עוף ללא עצמות וכל הצדדים הקלאסיים, כמו לחם תירס, ירקות צלויים ועוד.

קייטרינג איטלקי ומקסיקני

שני המטבחים האלה חולקים את התואר של קייטרינג לאירועים קטנים מכיוון ששניהם כל כך נגישים. האם אתם יכולים לחשוב על אדם אחד שלא טעם אוכל איטלקי או מקסיקני? סביר להניח שלא. פיצה אישית, פסטה ועוף בגריל תמיד ישמחו, במיוחד ממקום איטלקי אותנטי.

כמו כן, ניתן להתאים בקלות טאקו ובוריטוס כך שיתאימו כמעט לכל אורח מבחינת העדפות, במיוחד אם הארוחה כוללת אפשרות של בופה.

> קראו גם על מגשי אירוח בהרצליה!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לשחק עם דיבור מול קהל – המדריך המלא
דיבור זה לא משחק. כן? כך כולנו חושבים וסבורים. הדיבור חייב להיות אמיתי, הוא אמור להיות אוטנטי ואין כאן...
קרא עוד »
נוב 08, 2021
כללים לכתיבת עבודה אקדמית
את העבודות האקדמאיות כל סטודנט מכיר. העבודות נכתבות בהתבסס על מידע קיים שאותו חוקרים, מנתחים ומקשרים...
קרא עוד »
ינו 13, 2019
איפה ניתן לקחת קורס מנופאים?
קורס מנופאים אפשר ללמוד במקומות שונים ברחבי הארץ. מי שמעוניין בכך בוחר את הקורס שמתקיים במיקום...
קרא עוד »
מאי 09, 2021