קורס big data מה זה בדיוק?

קורס big data נחשב לאחד הקורסים החשובים והחיוניים ביותר, מאחר ומדובר על אחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק של היום. בעידן הנוכחי כולם נאלצים להתמודד עם כמויות עצומות של מידע ונתונים, לכן דרושים אנשי ביג דאטה, על מנת לייצר סדר בכל הבלגן. כל מי שיבחר ללמוד את התחום יוכל להבטיח לעצמו מקצוע רווחי ומבוקש, שיאפשר לו להמשיך לגדול ולהתפתח בעולם ההייטק.

קורס big data

בשנים האחרונות כל התחום של big data רק הולך ותופס תאוצה, מאחר וישנו צורך בפתרון מקיף ומקצועי לניתוח ואחסון כמויות עצומות של מידע ונתונים. רוב החברות והארגונים נאלצים להתמודד עם כמויות גדולות של נתונים, המגיעים בקצב מהיר ממקורות רבים ומגוונים, החל מרשתות חברתיות ועד למכשירים סלולריים, מצלמות אבטחה וכדומה. באמצעות תחום הביג דאטה ניתן לתמוך בכמויות המידע העצומות, דבר שמאגרי הנתונים הרגילים אינם מסוגלים לבצע. מדובר על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לשמור כמויות גדולות של נתונים, ללא שום צורך למחוק את הנתונים הישנים. לימודי ביג דאטה מיועדים בעיקר לאנליסטים ולאנשים בעלי ניסיון בעבודה עם ממסדי נתונים, מערכות מידע, בינה עסקית ויכולת לפתח תוכנות. הלימודים כוללים טרמינולוגיה מעולם האינטרנט והטכנולוגיה, לכן יש צורך להכיר את התחום של תפעול בסיסי נתונים.

big data – מה בדיוק כוללים הלימודים?

הקורס מספק את האפשרות להכיר את עולם הביג דאטה ולהבין את היתרונות שהוא מספק לחברות ולארגונים, לעומת הפתרונות הסטנדרטיים של אחסון וניתוח נתונים. במהלך הקורס נלמדים סוגים שונים של מאגרי מידע, הכוללים שימוש בטכנולוגיות חדשניות, כגון HADOOP, H-BASE, HIVE ועוד. הקורס כולל יישום העקרונות הטכנולוגיים באמצעות ניתוח דפוסי גלישה ובחינה של מקורות מידע שונים. קורס אונליין מאפשר לכל אחד ללמוד את התחום בנוחות של הבית שלו, ללא שום צורך לבזבז זמן יקר על הגעה למיקום ספציפי או הקפדה על שעות וימים קבועים. מאחר וכל ההרצאות מוקלטות, ניתן לצפות בהן בזמן שנוח לכם. ההרצאות כוללות מידע לגבי מחזור חיי המידע, ניתוח מערכות בינה עסקית, בסיסי נתונים שונים ונפחי אחסון גדולים. כמו כן, הקורס כולל מידע חיוני לגבי מאגרי נתונים בענן, סטטיסטיקה וניתוח של נתונים, נתונים ממכשירים ניידים, מאגרי נתונים לרשתות חברתיות, אתגרים בענף הדאטה ועוד.

למידע על קורס דאטה הקליקו על הלינק

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חוג תיאטרון לילדים – כיצד בוחרים חוג תיאטרון
לא מעט הורים חולמים שהילדים שלהם יהיו שחקנים ויופיעו על במות התיאטרון ובמקומות אחרים. לא מעט ילדים...
קרא עוד »
ינו 17, 2022
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב – כמה זה יעלה לי
חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב הופכים יותר ויותר פופולריים במקום העבודה. הם מאפשרים לחברות לארח את...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
תוכנית לפרויקט גמר בניהול – במה מדובר?
במהלך שנה ב' סטודנטים לתואר בהנדסה אזרחית צריכים לעשות פרויקט גמר בניהול וארגון. מדובר בפרויקט חשוב...
קרא עוד »
נוב 27, 2020