צימרים בדלתון – 3 צימרים מפנקים במיוחד

צימרים בדלתון - 3 צימרים מפנקים במיוחד

הישראלים מאוד אוהבים לצאת לנופש גם בארצנו הקטנטונת, במיוחד כשהנופש הזה נמצא במרחק של שעתיים נסיעה בממוצע ולא הרבה מעבר לכך. תוך זמן קצר בהרבה מטיסה מגיעים אל מקום פסטורלי שבו יש את כל מה שצריכים לנופש מוצלח ואחת מן המקומות הבולטים לנופש בצפון הוא מושב דלתון שנמצא בסמוך לצפת. מושב זה כולל כמה וכמה צימרים מוצלחים במיוחד, וגורם המשיכה הצפוני ביחד עם כל פינוקי הסביבה מביאים בכל עונה מחדש נופשים מהדרום ומהמרכז.

סוויטה אריה

מדובר במתחם רחב מימדים שכולל שני מתחמים המופרדים האחד מן השני לרווחת הנופשים עם כל מה שצריכים עבור לינה נעימה לצד בית שבו קיימת מערכת של בית חכם שהופכת את הנופש הזה למשהו ברמה מאוד גבוהה. ניתן לשלוט מרחוק בכל מה שמרושת אל המערכת הזו, עם מתחם חוץ מפנק שמעוצב בצורה חכמה גם כן וכולל סגירה שקופה בזכוכית של האזור החיצוני דבר שמאפשר ליהנות ממנו גם ביום גשום.

סוויטת אסיה

מתחם זה מתאים עבור אנשים שתמיד רצו להתארח בסוויטה הנשיאותית של בית מלון ולא יכלו לעשות זאת בשל המחיר. בסוויטה אסיה טרחו רבות על מנת להעניק את המראה הכי יוקרתי במתחם שמעניק פרטיות מוחלטת מן המארחים בסוויטה אחת ענקית שיכולה לארח עד שישה אנשים. המתחם של הבריכה מקורה וכוללת מתחם חוץ מרווח שכולל גם פינת ברביקיו לחובבי הז'אנר. יש חדר ילדים נפרד, דבר שמאפשר נופש בפרטיות מוחלטת גם לזוגות שמגיעים עם משפחה.

הבית באגם

חופשה מושלמת לכל מי שחלם על נופש שטובל בירוק אל מול אגם קטן. המתחם כולל וילה אחת לצד 2 סוויטות מפנקות,  עם בריכה פרטית לוילה ובריכה משותפת לסוויטות עצמן. זהו לוקיישן מושלם לנופש בזוג או כמשפחה, באווירה נעימה המלאה בסטייל יוקרתי מכל עבר.

מחפשים צימרים בדלתון? הקליקו על הלינק

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נקודות מרכזיות בתכנים של קורס מנהלים – אימון ומנטורינג אישי?
ככלל אנו כיועצים ארגוניים המשפרים ביצועים ומיומנויות ניהול ומנהיגות, עושים זאת באמצעות קורס מנהלים...
קרא עוד »
מאי 21, 2023
איך ניתן להתקבל למסגרת נבחרות שחייה?
שחייה היא דרך מצוינת להיכנס לכושר, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם וכמובן גם ליהנות. שחייה יכולה גם להוסיף...
קרא עוד »
יול 16, 2022
יתרונות מרכזיים של לימודי חינוך באקדמיה
ההחלטה על השכלה באקדמיה היא בחירה משמעותית שיכולה להוות את הקרקע לקריירה מתגמלת בהוראה ומחוצה לה....
קרא עוד »
אפר 25, 2024