חט"ב הרצוג קדימה צורן – איך בוחרים את המסלול הנכון

חט"ב הרצוג קדימה צורן

פעם, לא לפני הרבה שנים, לא עמדו בפני תלמידי ישראל אפשרויות רבות לבחירת מסלולי לימוד. תלמידים אשר הגיעו לחטיבה או לתיכון, נאלצו לבחור בין אופציות שונות, ספציפיות. אם היה זה בית ספר עיוני אז הבחירה היתה בין מספר מקצועות עיוניים, אם היה זה בית ספר מקצועי, טכני, אז היו אופציות קשורות להיבטים אלו. הרבה פעמים סוג האופציה הושפעה גם מאיכות בית הספר ולהיפך. 

היום לעומת זאת, תלמידי ישראל יכולים ליהנות ממגוון רחב של אופציות, כאשר הם יכולים להחליט ביניהם איזו אופציה מתאימה להם בשביל למצוא בעתיד מסלול שירות שמדבר אליהם בצבא ואולי אפילו מסלול מקצועי איכותי. 

אחת הדוגמאות הטובות לכך, היא בית ספר הרצוג קדימה צורן. מדובר על חטיבת ביניים שמיועדת לתושבי קדימה צורן וכן לתושבי הסביבה. מאחר ומדובר בחטיבה אזורית לכאורה, אז היא גם מכילה מגוון רחב של מסלולים בהם אפשר ללמוד, וכל אחד יכול לבחור את המסלול הנכון עבורו. 

למשל, אפשר למצוא מסלולים כמו רובוטיקה, מסלולים שקשורים ליזמות, מסלולים שקשורים לתקשורת, ועוד שורה אוכה של מסלולים שיכולים לדבר אל כל ילד, אל כל תלמיד. 

מדוע חשוב לבחור את המסלול הנכון?

צריך לומר, עצם זה שבוחרים מסלול מסוים לא אומר בהכרח, שזה המסלול בו מתחייבים לעסוק בעתיד, אך הוא בהחלט יכול לספק השראה או רעיון לתחום עיסוק עתידי. בכל מקרה, אם בוחרים מסלול בצורה נכונה, אז אפשר ליהנות יותר בלימודים, בין אם מדובר במסלול קל או קשה, בין אם מדובר במסלול מאתגר או מסלול פשוט יחסית. 

בכל מקרה, כל ילד צריך לשאול את עצמו איזה מסלול מדבר אליו יותר ואליו ירצה להירשם.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בדיוק אומר הנחיית הורים ולמה גם לכם זה כדאי? 
יש הרבה תפקידים שכל אחד מאתנו יכול למלא במהלך החיים, אך אין עוד תפקיד כמו להיות הורה. זה קורה בדרך כלל...
קרא עוד »
ספט 18, 2022
איפה מתעדכנים על עולם המטבעות הדיגיטליים
אם אתם משקיעים במטבעות דיגיטליים או שאתם רוצים להשקיע אבל אתם רוצים פלטפורמה אחת מסודרת שתתן לכם...
קרא עוד »
מאי 02, 2021
זקוקים לעריכה לשונית לעבודה האקדמית? כמה זה יעלה לכם
עבודה אקדמית היא אתגר לא קל. כל כך הרבה זמן, מחשבה, ומאמצים היא גובה מאתנו. ובנוסף לכך הוצאות כספיות. כי...
קרא עוד »
נוב 10, 2019