5 קופסאות אוכל מעוצבות

קופסאות אוכל הן כאלה שעושות לנו סדר מסוים בחיים והן גם דרך חסכונית ויעילה יותר לקחת ארוחת צוהריים, אוכל ומוצרים שונים לכול מקום. קופסאות אלה, כאשר הן איכותיות, הן הופכות ליקרות מפז! בעוד שאם תצטיידו בפריטים איכותיים – המוצר יאריך שנים ויישרת אתכם ללא שחיקה. אז אילו קופסאות אפר לרכוש? הנה 5 כאלה שיעשו לכם את היום!

קופסאות עם ציורים לילדים

כדי שהילדים שלכם ייגשו אל ארוחת הצהריים ברצון רב, מומלץ לרכוש עבורם קופסאות מעוצבות, עם שם הילד והקדשה אישית. בחירה כזאת תאפשר להפסיק את מנהג השקיות שמועכות את האוכל ומזהמות את הסביבה, תוך הענקת אוכל טוב ואיכותי שילווה את הילדים לבית הספר או לגן.

מתוך קטלוג של חנויות און ליין לציוד בית ספר כמו מחברות, בקבוקים או קופסאות אפשר לבחור מגוון רחב של מכלי אחסון אשר עליהם ציורים של חיות, מכוניות, חדי קרן, ושאר אלמנטים שילדים אוהבים!

קופסא שומרת חום

עבור הילדים שלכם בחרו קופסא שתשמור על המזון חם. בכך ישנם חומרים מיוחדים כמו פיירקס ששומר על טריות המזון.

צידניות קטנות

צידנית קטנה יכולה לשמור על קור ועל חום. אם תניחו בצידנית קרחון – האוכל ישמר קר. במידה ותרצו לשמור על חום או טריות – בחרו צידנית מתאימה שמספקת שמירה על מזון ועל הטמפרטורה שלו, לאורך זמן.

קופסא עם תאי חלוקה וקומות

מי שרוצה לספק לילדים או לבן ובת הזוג אוכל מזין ומגוון, יוכל לבחור קופסאות אוכל סיסטמה שיש בהן חלוקה חכמה. בעבר, היו סירים קטנים עשויי מתכת מחולקים לתבניות עגולות אותן מניחים אחת על השנייה. כיום, ישנה אותה שיטה רק מחומרים שנחשבים ידידותיים יותר למשתמש ולסביבה, שמאפשרים אחסון אוכל בהפרדה, עם גיוון ושמירה על טריות.

קופסאות נירוסטה

אם אתם מחפשים אחר קופסא רב פעמית וכזאת שלא זורקים, תוכלו לבחור מיכל עשוי מנירוסטה  שיכיל עוגיות, מאפים, לחמים, ושאר מאכלים שצריך לשמור על הטריות שלהם. מכלי אחסון כאלה אפשר לשמור על המקרר או בתוך ארוניות ולטמון בהם קטניות, תבלינים, ואפילו אוכל טרי שרוצים לשמור על השיש או במקרר. בכך אפשר לנהל בפרקטיות את המטבח.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה מוצאים מרצים מרתקים?
היום ניתן למצוא לא מעט מרצים שונים, המתמחים בתחומי החיים השונים, החל מבריאות ולייף סטייל ועד לטיפול...
קרא עוד »
ינו 14, 2019
טיפים לבחירת קורס מיגון ואבטחה
גם מרחבי המגורים וגם המרחבים העסקיים שלנו נמצאים באופן קבוע תחת סיכון לפריצות, גניבות ופגיעות...
קרא עוד »
דצמ 11, 2020
כתיבת סמינריונים – מה הסוד
ימי עיון נחשבים לאחת מהפעולות האקדמיות המשמעותיות ביותר המתקיימות לפחות פעמיים עד שלוש בכל שנה...
קרא עוד »
יונ 04, 2020