לקראת תחילת השנה: 5 מתנות ייחודיות לתחילת השנה

לוגודביק

המאמר באדיבות לוגודביק

החופשה בעיצומה. וזה הזמן להתחיל להתכונן לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. מה עם מתנות לרגל תחילת שנת הלימודים? רוצים לעודד ולתת כוח? לשפר מוטיבציה ולהכין את התלמיד לשנה נוספת של השקעה? אין כמו מתנה מוצלחת שתעשה את העבודה. בואו וקבלו חמש רעיונות למתנות ייחודיות לרגל תחילת שנת הלימודים.

מתנות מוצלחות לקראת תחילת השנה

  • מדבקות בעיצוב אישי – בבית הספר עלינו לסמן כל כך הרבה פריטים עם השם שלנו. אלו מכשירי הכתיבה והמחברות, ספרי הלימוד והתיק ועוד. כיצד נבצע את הסימון? בטח שאפשר לקחת מדבקה וכמו פעם לרשום עליה שם. אבל אפשר להתקדם לדבר הבא. מדבקות בעיצוב אישי הן מדבקות שמזמינים אותן בעיצוב האהוב עליכם, ומקבלים אותם מודפסים ומוכנים להדבקה. מדבקות אלו מאופיינות בהדבקה חזקה ועמידה אשר תשמש אתכם לאורך תקופה ממושכת של שימוש מוצלח.
  • גאדג'ט חדשני – תחום הגאדג'טים פורח ומשגשג. וניתן להתרשם כיום ממבחר עצום ורב של מוצרים שימושיים ונחמדים שחותרים להקל על החיים שלנו, ולאפשר לנו לבצע את המשימות שלנו בקלות ובנוחות. יש כמובן גם גאדג'טים בתחום בית הספר והלימודים. ארגוניות, מכשירי כתיבה, מחשבונים וכן הלאה.
  • פריט נוי למכתביה – המכתבייה או שולחן המחשב חוזרים למתכונת מלאה עם תחילת השנה. שוב מטלות ושיעורי בית. שוב משימות ועבודות מתישות. כדאי לחדש את הסביבה הלימודית של התלמיד ולפאר אותו בפריט נוי אהוב. זה יכול להיות פריט ממותג או דמות אהובה. דובי מעוצב או שעון מעוצב.
  • מארז ממתקים – מי לא אוהב ממתקים? תלמידים אוהבים אותם במיוחד. לרגל הפרידה מהחופשה ותחילת שנת הלימודים כדאי לפנק את התלמיד עם מארז ממתקים מתוק ומגרה. אלו יכולים להיות שוקולדים, סוכריות, חטיפים וכן הלאה. מארז כזה נותן זריקת עידוד לתלמיד שיוצא כעת לדרך ארוכה של שנת לימודים מייגעת.

מה שנכון למקבל

בכל פעם שאנחנו מחפשים רעיון למתנה מוצלחת חשוב כי נשים לב לכך שעל המתנה להיות מוצלחת ומתאימה למקבל. אין דומה אדם לרעהו וכל אחד ישמח בפריט אחר שיוכל לקלוע לטעמו ולהתאים לשימוש שלו!

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גלה את היתרונות הייחודיים של קופסאות תה מיוחדות בהגדרות אירוח
בתחום האירוח, שילוב קופסאות תה מיוחדות בבתי מלון ובמסעדות אינו רק להציע מבחר מגוון של משקאות; זו...
קרא עוד »
אפר 07, 2024
בניית תכנית עסקית – למה זה כל כך חשוב?
בניית תכנית עסקית חשובה מאוד מאחר והיא מהווה חלק מהבסיס לעתיד המיזם שאותו רוצים להקים. תכניות עסקיות...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
מה לומדים בסדנת בצק רבוך?
מתעניינים באפייה, אך רוצים לשפר את היכולות שלכם - או ולהרחיב את הידע שלכם עוד יותר? כדי להפתיע את...
קרא עוד »
דצמ 02, 2019