דגשים לכתיבת סמינריון בפילוסופיה

הכנה לבגרות אונליין

אחרי שסיימתם בהצלחה ראויה לשמה מגוון רחב של קורסים, כגון פילוסופיה מערבית, לוגיקה, פילוסופיה של המוסר וכדומה, מגיע הרגע המאתגר. בפעם הראשונה תצטרכו להכין סמינריון מקיף, בפילוסופיה, תגעו בעצמכם ותפתחו נושאים שברומו של עולם. אמנם זה עדיין לא תזה וגם לא דוקטורט, אבל כתיבת עבודות וסמינריון תסייע לכם בעתיד לכתוב כראוי גם משימות מורכבות וארוכות יותר. הדגשים הבאים יהפכו את הסמינריון שלכם לטוב יותר. 

בחירת הנושא בפילוסופיה 

נסו לענות בלי לחשוב – איזה נושא בפילוסופיה הכי מעניין אתכם? האם התחברתם מאוד לפילוסופיה של דקארט? האם שפינוזה הציף בפניכם דברים מרתקים? האם יש לכם הרבה מה לומר על פרדוקסים, על הפילוסופיה של המדע או על פילוסופיה קלאסית שפותחה ביוון? בחרו נושא שמדבר אל ליבכם. אם קיבלתם רשימה של נושאים או הצעות, תוכלו עדיין לחבר את אחד הנושאים לתחום שמרתק אתכם. 

העמיקו, אך לא יותר מדי

סמינריון בפילוסופיה צריך להיות מעמיק, אך השאלה עד כמה. הגדירו שאלות לדיון, כך שלא תמצאו את עצמכם מעמיקים יותר מדי, בצורה שחורגת מכמות העמודים או מהמקובל. במידה ואם מרגישים כי אספתם יותר מדי חומר, עשו חושבים מחדש ובחרו רק במקורות מידע שיעזרו לכם במיקוד הדרוש. 

ראשי פרקים וסיכומים יעילים

מאוד עוזר בכתיבה שישנם ראשי פרקים או תתי נושאים. זה כמו מפת דרכים שמאפשרת לכם להישאר על השביל מתחילת הכתיבה ועד סופה. דגש חשוב נוסף – אל תתחילו לכתוב עבודת סמינריון בפילוסופיה לפני שיש לכם סיכומים ממצים. היעזרו בסיכומים שהכנתם במהלך הסמסטר. העזרו בסיכומי קורסים שהכנתם בעצמכם או שקיבלתם מאחרים. סכמו מאמרים או ספרים בצורה עניינית, ממצה וטובה. לאחר מכן, ערכו אינטגרציה של הסיכומים לפי ראשי פרקים שהכנתם מראש. 

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים למציאת עבודות סמינריון לדוגמה
אחת מהסיטואציות השכיחות ביותר שמתרחשות כיום באקדמיה היא שסטודנטים מתקשים לכתוב עבודות סמינריוניות....
קרא עוד »
ספט 18, 2019
קורסי וורדפרס: השאלות מקבלות תשובות
התחום הדיגיטלי כיום עומד על סלע אינספור אתרים, וחלק ניכר מהם מופעל על ידי וורדפרס. ככל שהאינטרנט הופך...
קרא עוד »
ספט 11, 2023
חשיפת ההטבות הנסתרות בבחירת ריהוט מעשי
כשזה מגיע לריהוט חללים, ריהוט פרקטי זוכה לרוב לשבחים על הפונקציונליות והיעילות שלו. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 13, 2024