איך תשפרו את האנגלית העסקית שלכם?

המאמר בשיתוף   https://topprep.co.il

האנגלית העסקית היא כיום מפתח כניסה לעולם העסקים. אם האנגלית שלכם טובה השערים נפתחים בפניכם ואתם יוצאים לדרך של עשייה, עבודה ורווחים כמובן. אך כל עוד האנגלית שלכם אינה במיטבה אתם מרגישים תקועים, ומגלים כי עוד ועוד משרות הם עבורכם חלום נחשק שאין לכם דרך להגיע אליהן… אבל המציאות מוכיחה כי אפשר גם אפשר לרכוש את המפתח הנחשק ולפרוץ את הדרך להצלחה האישית שלכם. גם אתם רוצים לדעת כיצד? זה פשוט מאוד. אם תלמדו ותשקיעו, אם תרכשו את השפה האנגלית ותשפרו את היכולות שלכם בשיחה באנגלית – הרי אתם סוללים לעצמכם דרך להצלחה.

שלבים בלמידה

רכישת שפה היא לא עניין פשוט. במיוחד לאנשים מבוגרים שמהירות הקליטה שלהם כבר לא מהירה כמו של ילדים צעירים. אבל חרף זאת זה אפשרי. כן, גם לכם יש סיכוי נפלא לרכוש את השפה הנדרשת לכם, תוכלו להצליח להיקלט בשוק העבודה ולאייש משרה נחשקת שמתאימה ליכולות ולכישורים שלכם. אם כי עליכם לשים לב לכך שלימודי האנגלית מחולקים למספר שלבים.

שלב ראשון – למידה פרונטאלית

השלב הראשוני הוא שלב של לימודים. לרוב מתבצע השלב הזה בבית ספר מיוחד או קורס ללימודי אנגלית עסקית. במהלך הקורס ישמעו התלמידים כללים, יקבלו חומר כתוב ויקלטו את הכללים של השפה אותה הם רוצים לרכוש.

שלב שני – תרגול והתנסות

בשלב השני על התלמידים לרכוש את השפה לעצמם באמצעות תרגול והתנסות מעשית. הם מרכיבים משפטים, מנסים לשוחח, מתרגמים מילים ומשננים רשימות של מילים. זה שלב בעל חשיבות רבה שמהווה אבן בסיס ללימוד השפה.

שלב שלישי – רכישת מיומנות

אף אחד לא הצליח לרכוש שפה בלי לעשות בה שימוש מסיבי. ולכן בשלב השלישי על הלומדים להתנסות ולנהל שיחות. לקרוא טקסטים ולהאזין לשיחות באנגלית. ככל שהם ישקיעו בכך ויזכרו לא לוותר על השינון במהלך היום יום כך תשתפר האנגלית שלהם, הם יעשירו את אוצר המילים, ירכשו בטחון עם השפה ויגלו כי היא הופכת להיות נכס אישי שלהם שמלווה אותם לכל מקום – להצלחה בכל תחום וכמובן בעסקים.

General Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס מנהלי הגנת סייבר
תחום הסייבר מעניין אתכם? ובצדק, איפה עוד תוכלו להיכנס לעומק של מערכות, לנתק מקרי פריצות ואולי אף...
קרא עוד »
יונ 11, 2019
שיקולים חיוניים למרכיבי עדשות מגע
כניסה לעולם עדשות המגע היא החלטה שיכולה לשפר משמעותית את איכות החיים והראייה שלך. בין אם אתה שוקל...
קרא עוד »
אפר 07, 2024
הסודות של פסלים חיים
אחד מן התחומים שבהם פעילים שחקנים הוא זה של פסלים חיים. זו אומנות בפני עצמה שמצריכה לא מעט מאותו שחקן,...
קרא עוד »
מאי 18, 2020